Wednesday, September 22, 2010

Your Dreams Are Not strong enuf!!

Try try下用iphone Po下,现在是在adv training当中。

西门分享着,your dreams r not strong enuf!!
Networkers,if u fail the business or if u haven't make it, it is very simple, u r no hungry for wat u want in life!!

不如今天我share下我的dream咯,因为本人相信吸引力法则,跟更多的人分享,梦想就越快实现。加上hor最进真的很多人结婚哦,很多人问我,阿彬啊,几是到你哦?其实我都有认真想的leh。

我要买屋子!取老婆!这个是我现在的梦想!那要完成现在的梦想,我要有一百五十千的cash,五十头期,五十家私,五十存着慢慢供,无压力(好像我现在供车酱咯,lc一下)。I don't giv a fuck how u going to laugh at me, talk bad bout me, that's going to my fxxking style, online 2person can convince me!!

西门大概要讲完了,他说"每个人都想上天堂,但是很多人都不愿意死!"
Make a decision! When u wanna make your dreams come true? U decide!

5 comments: